nyloggamuseet

Sundbybergs stadsmuseum
en kulturell guldgruva

Som medlem i Sundbybergs Hembygdsförening bidrar du till att inte bara vårda och bevara Sundbybergs speciella historia utan också vår möjlighet att dokumentera och samla in material om vår egen nutid och framtid.

Som medlem har du tillgång till allt vårt material.

Bli medlem i Hembygdsföreningen och/eller Sundbybergs musei vänner genom att fylla i formuläret nedan. Avgifter kan du swisha till 1230492991 eller betala till bankgiro 374-9231.

I år har vi bestämt att genom en sänkt medlemsavgift få just dig att bli medlem. Så ta chansen att vara en del av Sundbybergs kulturarv och bli medlem.

Medlemsavgift 2024 för alla typer av medlemskap  25 kronor.

Normalpris  är: Enskilt medlemskap 190 kr, Familjemedlemskap 230 kr som du gärna får betala även i år om du känner för att stötta föreningens fortlevnad.

För Sundbybergs musei vänner är avgiften minst 80 kronor per person.

Är du representant för en organisation, ideell eller kommersiell sådan, hör av dig till oss då vi har särskilda regler för dessa medlemskap.

• Vi hanterar dina personuppgifter enligt gällande lagar.

• När du betalar skriv ditt namn (om det inte finns med redan från Swish).

• Skriv gärna ner önskemål och frågor om vår framtdia verksamhet.
    Mycket välkommen som medlem.